Micke!

Hej! Har hänt både lite dåligt lite bra dessa fyra senaste dagarna... Först så bet Cindy mig när jag försökte ta upp henne, och fingret svullnade upp och blev inflamerat då hon bet mitt i leden. Så jag spenderade min fredagskväll i en fotöljliknande stol inne på Alingsås lasarett -.- Tur för dom att dom hade på gladiatorerna i väntrummet, och att läkaren sen hade lite humor.. Hihi han var go men ändå väldigt skum :) Men nu ska jag iaf käka pencillin i 8 dagar till... Usch!
Men nu så skulle jag testa att ta upp henne, men ville inte lyfta upp henne... Så testade att sätta fram händerna så hon kunde gå upp i händerna om hon ville, vilket hon gjorde! Blev så stolt! Så gjorde hon tre gånger till! :D *stolt matte*
Tollaren Micke kom på besök och stannade natten lördag-söndag, och vilken understimulerad hund! Stackarn får knappt någon aktivering hemma, bara promenader och ibland lite svampsök. Han var helstirrig nästan hela kvällen, och ändå hade jag smått tränat och gått en promenad på ca 6-7 km. Han väckte tydligen pappa på natten genom att skälla och rusa in i dörren :s Annars, en väldigt go och glad hund! Lättlärd som få, och jag har nu fått honom att älska att jobba och att lära sig :) Och dom sa att jag får ha honom när jag vill! Kuuuuul!
Idag var jag, Mimmi och Melvin på marsvinsträff! Vi åkte hem till Sandra och träffade hennes marsvin, och vad kul dom hade! Lite tjafs blev det, men för det mesta åt dom gott och hade jätteroligt! Melvin slocknade med en gång när vi kom hem, trodde han hade dött där han låg haha! Sluta skrämmas så Melvin hjärtat<3
Kommer en bildbomb på marsvinen och någon/några på Micke!
 
Först ut, Micke
 
 
På marsvinsträffen, mina grisar
 
Molly (Sandras ena tjej, ca 7 månader)
 
Molly (se ovan) och Elvira (Sandras andra gris, också 7 mån) nosar nyfiket på Mimmi
 
Alla marsvin samlade på grönsaksbordet (älskar Mimmis min här!)
 
"Nej jag vill inte vara med på kort!"
 
Gillar den här bilden..
 
Söta Elvira
 
Gerbilen Lilleman
 
Molly bitchblickade mig...
 
Hahahaha måste ha med denna bilden, så rolig! Molly är verkligen expert på miner
 
Som sagt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0