Mycket att göra

Men så "lite" tid att göra det på.. Har faktiskt inte hänt så mycket. Igår passade jag Tjorven en stund på kvällen, idag var jag och Sandra ute med Zack och Bernhard, imorn har vi prov, aa typ det :p Sen får man ju inte glömma att jag jobbade (ja jobbade, med lön wihoo!) på hundpensionatet förra helgen och hade brödbak med Ida igår! Dom blev riiiiktigt goda måste jag säga, blir hungrig :)
Nu sitter jag med Melvin i knät och Cindy springer runt i sin boll på golvet, ska snart lägga mig för jag ska upp tidigt imorn. Till och med Melvin tycker det är dags att sova, han somna nästan i mitt knä hjärtat <3
P.S håller på med ett bildspel om en speciell "person" som kommer upp så snart det är färdigt, är väldigt stolt över det..
 
Lite bilder jag tog på Tjorven
 
 
 


Kommentarer
Elin

Verkligen superfina bilder på din blogg! Vad använder du för kamera?:)

Svar: Tack! Jag använder Nikon D3100, den är verkligen jättebra! Är jättenöjd :)
Frida Blomberg

2013-02-02 @ 14:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0