Ny familjemedlem!

(p.s det senaste inlägget dummade sig så det kom upp lite sent, skulle vart uppe vid typ 12..)
Nu välkommnar vi Cindy till vårt hem! En guldhamster på runt 6 månader (får papper imorn eller på fredag) som är hur söt och snäll som helst! Dagen började som alla andra, hade naturbruk och efter det biologi. Då sa ju läraren att vi skulle hämta gödsel (blev tillslut marsvinskluttar och råttskit :s) så vi gick till djurhuset. Där snackade vi lite med Lotta (som har hand om djurhuset) och hon frågade om någon ville ha en hamster då hon skulle omplacera tre stycken p.g.a platsbrist. Jag sa att jag skulle kolla med dom där hemma, och vips så sitter jag här med en hamster! Lyckan asså :) Nu fick jag reda på att hon tydligen är en Normalfärgad dominant spot bandad korthårig... Vad nu det betyder haha! Aja, nu vet jag färgen på henne iaf :)
 
Dålig bild jag vet, men ända bilden jag har på henne än så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0