Saknar dig så mycket <3

Lufsen får ett eget inlägg då jag en gång i tiden skrev en liten text till honom, en tid efter hans död.. Du är saknad <3
 
Det har gått ett och ett halvt år nu (2012-01-09)sen du lämnade oss, men det känns som vi hämtade dig igår. Du var så snäll, och mjuk men lite skygg, vilket jag kan förstå. Du fick gå igenom mycket i ditt liv, men vi gjorde allt för att din sista tid på jorden skulle bli så bra som det bara gick.


Jag sitter här med tårar i ögonen, och bara längtar efter dig. Du var rädd i början, men du var alltid den som höll mig sällskap när jag läste en bok, eller tröstade mig när jag var ledsen. Din favoritplats var på utkiksplatsen buren och längst in i ett hörn i buren där du alltid låg och sov och där du fick din sista sömn... 


 Du lämnade oss alldeles för tidigt. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, men det kommer alltid att finnas ett tomrum som bara du kan fylla. Men jag är säker på att du har det bra där du är just nu, men vi saknar dig här nere! 


 Du bara låg där, på din sovplats längst in i buren. Jag skulle ge er massa god paprika, men när jag visslade var du inte där. Du såg så fridfull ut, där du låg. Helt orörlig, med stängda ögon och ett fridfullt uttryck i ditt lilla ansikte... Vi visste att du inte hade lidit, eftersom du troligen hade somnat, för att sedan aldrig vakna igen... 


 Sitter här och tårarna bara rinner, det är väldigt svårt att se vad jag skriver. Jag saknar dig så mycket, det finns inga ord för hur mycket jag och Melvin saknar dig. Men du är inte riktigt borta. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, min underbaraste Lufsen <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0