Sjuk

Har gått och blivit förskyld nu.. Usch, orkade knappt gå upp för trappan imorse, och ändå hade jag sovit i elva timmar.. Hatar att vara sjuk! Man kan inte göra någonting förrutom att va hemma och dö av tristess. Medans mamma och Jossan är i allum och shoppar och har det kul... Suck..
Aja, skulle vart på hundpensionatet idag men hände en grej så blev inte så
Ska eventuellt få passa en Tollare när jag vill, och träna den m.m :D Kommer bli så kul, vill främst kunna träna freestyle och agility (vardagsagility då jag inte har någon agilityplan nära nog), men även lydnad på skoj :)Tränar ju Zack i freestyle (lätt freestyle, har precis börjat) vilket  är väldigt kul, men det tar sin tid då jag bara träffar honomm max tre timmar i veckan.
Nu ska jag försöka hitta på någonting meningsfullt att göra medans jag väntar på att elin ska komma hem så vi kan skypa, har så sjukt tråkigt!
 
P.S blir inga bilder för orkar inte välja ut några


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0