Tillbaka igen!

Har inte bloggat på jättelänge för att jag har bott i gbg utan tillgång till internet sen den 2:a tills igår ;) Har hjälpt till på MyDog, och har jobbat från sju till fem varje dag... Man blir sjukt trött, somnade senast tio varje kväll.. Så igår kväll somnade jag halv tolv, och vaknade klockan elva imorse ;) Så skönt att få sova ut!
MyDog har varit underbart att jobba på, har pratat med många jag aldrig pratat med förrut och lärt känna folk jag aldrig trodde jag ens skulle prata med! Sen har jag gosat och lekt med så många hundar, faktiskt var det över 5000 hundar där varje dag + att jag bodde ihop med Angelica, Sandra och en som hade en labrador/pudelkorsning :) Riktigt kul har det varit, längtar verkligen till nästa år!
Imorgon börjar skolan, kommer bli både kul och tråkigt.. Tråkigt för att det är skola, roligt för att det är just min skola :)
Idag var Sandra här och hämtade fiskar (vi behövde bli av med några, hon hade plats så hon fick fyra yngel och två vuxna (nej elin, hon fick inte DA)) och jag hängde med henne hem till gråbo dels för att hjälpa till, och dels för att jag inte hade någonting att göra, och dessutom hade dom pepparkaksdeg för tio spänn på bonum <333
Hemma hos henne hällde vi i fiskarna, såg ett av mina yngel bli uppätet, snackade om hundar, gosade med hennes marsvin, gosade med hennes gerbiler, snackade och åt chips och pepparkaksdeg och snackade med ida! Sen stack jag hem.
 
En trött Pajas
 
Old English Sheepdog i finalringen
 
Keeshond (tror jag)
 
En av mina favoritraser Eurasier ställdes..
 
Samojed
 
Boxer i finalringen
 
Var bara tvungen, såg så roligt ut! 
 
Så mysiga korvar!
 
En fin Shetland Sheepdog som hela tiden stirrade in i kameran
 
En Fransk Bulldog valp
 
Ingen bra bild jag vet, men fick äntligen träffa en riktig American Wolfdog! Ryser när jag tänker på det... Fick även träffa en Chekoslovensky Vlack (Chekoslovenisk Varghund) men fick aldrig kort på den. I dessa raser finns det ca 12% varg..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0