Hej!

Idag har jag träffar Sandra, och visat hur man klipper klor på en hund, och pluggat matte haha! Det var som alltid kul att träffa henne :) Hon fick även några fiskar utav mig, äntligen blev vi av med dom! Haha, ta inte det på fel sätt ;)
Sedan träffade jag Elin, vilket också var kul som vanligt. Fast hon gjorde ett antal grejer som inte var så jättebra för henne.. Det gjorde nämligen så att jag var nära på att slå ihjäl henne... nä, men ser du detta Jack (vilket du förmodligen inte gör) Så jag menade inte det jag sa, det var bara på skoj xd
Aja, orkar inte blogga mer, bloggar mer imorn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0