Jag har en hemlighet..

Som jag inte kan säga. ÄN. Men snart, antingen i slutet av veckan eller i början på nästa, då kommer förhoppningsvis svaret. Ja eller nej, det är frågan! Hoppas, hoppas, hoppas, för det skulle förändra hela mitt liv just nu! Åh, blir alldeles till mig bara jag tänker på det!
Aja, nog med hemligheter. Kan berätta vad jag gjort istället!
I fredags började dagen med min favoritlektion, djurhållning. Där städade vi burar, gjorde vardagskontroller och när vi hade lite tid över fick vi hålla några jääättesöta musungar. Så söta!
Vid lunch kom Micke till skolan, och han fick sitta i oktagonen tills vi slutade (med en rastning emellan) och därefter åkte han, jag och Sandra till Gråbo för att hämta Sandras saker. Sedan åkte vi alla tre hem till mig, och Sandra sov här till Lördagen. Det var jättekul, vi åt pizza, godis och chips, och såg lite på en film men snackade mest :)
På Lördagskvällen kom grannarna på schlagerkväll (final i melodifestivalen), och på Söndagen åkte Micke hem.
Misstänker btw att jag har ringorm... Suck! Vill verkligen inte! Ska ringa vårdcentralen imorn och boka tid, och köpa en salva. Men hoppas verkligen inte att det är det, för annars kommer jag få ett helvete här hemma att sanera, behandla djuren o.s.v... Blä!
 
Musungarna <3
 
Den ocharmigaste bilden jag kunde hitta på mig och Sandra
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0