Nadja is back!

Japp! Nadja flyttar tillbaka till sin gamla ägare, som ska ha henne på prov. Och jag kommer förmodligen få träffa henne igen! Vi har inte träffat varann på ett år, och det ska bli så kul! Fick ett medelande från hennes matte igår om det, och blev så sjukt glad. Längtar tills hon kommer hit igen, så glad!
Iaf, igår åkte jag och Bernhard till gråbo, vi skulle träffa Sandra och hälsa på en liten valp. En jäääättesöt liten Bichon Havaneis tik på 9 månader, som var så lik Bernhard till utseendet. :)
Sedan kom Ida med Tjorven och Dixie (Golden/Labrador) och vi tog en liten promenad alla 6. Sedan åkte jag buss hem med Ida och hundarna, och på kvällen såg vi melodifestivalen hehe!
Idag har det inte hänt så jättemycket, vi vart i Nordstan och shoppade böcker på bokrean, och jag kom hem med 2 böcker + en som mamma köpte till mig. Tack mamma!
Nu har jag precis städat marsvinsburen och klippt klorna på dom, vilket tog ca två minuter. Är så stolt över dom, dom har blivit så duktiga!
 
Tingeling!

 
Tingeling sitter fint
 
Dixie
 
Dixie och Sandra
 
 Sista bilden jag tog på Nadja innan hon flyttade 
 
Sista bilden av mig och Nadja, tagen av pappa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0