Riktigt bloggande

Nej, nu kommer ett riktigt blogginlägg med bilder! Var nämligen uta och fotade med Bernhard och Sandra förrut, och fick till några bilder :) Jag har fortfarande problem med att få skärpan rätt, men jag jobbar på det!
Imorn kommer även Nadja hem! Eller hem och hem, vi vet inte riktigt vad som är hem för henne just nu... Men men, ska iaf få träffa henne imorn då dom förmodligen kommer över imorn kväll, och är så taggad! Wihoo!
Imorn blir det dessutom läkartid -.- Jag har ju ett utslag på halsen som är lite mysko, så har en tid på vårdcentralen halv tre. Tyvärr har vi ju ett viktigt hundmöte om "skäll inte på hunden"- dagen, vilket jag bör vara med på.. Så får se hur det blir, utslaget har börjat läka nu så vet inte om det ens är någon ide att gå. Får se imorn helt enkelt ^^
 
Lite bilder från idag

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Celine

Så fina bilder! Och söt hund ;)

Svar: Tack! :)
Frida Blomberg

2013-04-01 @ 05:15:00
Dessi & Teddie :)

Så fin :)

Svar: Tack :)
Frida Blomberg

2013-04-03 @ 19:30:04
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
kajsa isidorsson

fina bilder :) vad är det för ras på hunden ??

Svar: Tack :) Han är Bichon Frise, Lhasa Apso, Tibetansk Spaniel, Shih Tzu och liiiiiite Malteser :)
Frida Blomberg

2013-04-13 @ 15:08:58
URL: http://dinhundtraning.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0