8 veckor

8 veckor...
Har man någonsin känt en sådan lycka,
en sådan sorg?
Har man någonsin känt en sådan kärlek, 
ett sådant hat?
Har man någonsin velat skrika inombords,
men istället ler och skrattar med?
Har man det, vet man att man älskar någon.
Denna någon skulle du skydda med ditt liv,
men misslyckades.
 
18 dagen i 3 månaden, 8 veckor. 
Allt som behövdes för mig att inse,
vem jag faktiskt var.
 
8 veckor..
Allt borta!
Sorg, hat, frustration, hat, hat, enorm sorg.
Inte ett ljud.
3 veckor.
Tvingad till falsk lycka.
Ingenting har förändrats sedan dess.
 
8 veckor var allt som krävdes.
8 veckor...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0