Nämen hoppsan

En bloggpaus igen. Har istället bloggat på min andra blogg, fridashundvakt.weebly.com (då n.nu bloggen togs bort). Men här ska jag börja blogga igen, om det så är det sista jag gör!
Vet inte vad jag ska börja... Idag träffade jag Elin för första gången på väääääldigt länge, p.g.a personliga skäl. Riktigt kul, var mycket skratt och prat och ännu mera skumma saker... Den där tunneln asså...
En jag kände har börjat snacka skit om mig och Sandra, vilket är mindre kul. Tyvärr måste man ju tillägga, men jag antar att man får ta det i livet. Även fast jag inte vet varför hon gör det. Eller jo det vet jag egentligen, men det vill inte jag skriva ut här på bloggen. Ni som känner mig och inte vet men vill veta vad jag menar kan smsa mig eller någontin.
I alla fall så får jag panik på detta, då denna personen har ett väldigt stort kontaktnät och jag vet inte vad hon sagt till folk. Lite vet jag. Men det skriver jag inte heller ut på bloggen.
Saken är den att jag inte tål skitsnack och kan inte förstå vad denna personen vill utav detta, själv skulle jag inte kunna snacka skit eller så om någon rent psykiskt. Jag skulle må dåligare än personen jag snackade skit om.
Jag har skaffat ett guppykar där jag ska odla guppys i! Töntigare än så kan jag bara inte bli... Men jo. Jag ska skaffa räls! (Tandställning) Nej nu ska jag inte vara sådan, skojar bara. Men har hört så mycket jobbigt om den första tiden, och jag kommer inte kunna dricka cola så nu i princip hinkar jag i mig cola... Och kommer inte kunna äta sega saker. Men huvudsaken är att jag kommer att kunna äta mina älskade bilar, så då gör det ingenting.
Jag har fyllt år, och vet ni vad?- Jag fick min älskade gitarr! En svart Fender ORGINAL som är så underbart snygg så man storknar. Älskar det klingande ljudet som låter som om änglar spelar.. Åh vad jag gillar den.
Har väl ingenting mer just nu tror jag, så får se om jag bloggar ngt imorgon. Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0