Glad Påsk! (Sent?)

Lite sent ute men... Glad påsk! Vi har inte internet på campingen, och jag har kört slut på min surf på mobilen så går väldigt segt... Men nu är jag hemma igen, och kan blogga!
Har varit en underbar helg på campingen, 20 grader och sol hela tiden. Nästan helt vindstilla dessutom, även nere vid havet. Så har gått lååånga promenader med Nimbus nästan hela tiden, helt fantastiskt! Har gått i linne hela tiden dessutom :3
Var ute och övningskörde igår, och körde inne i varberg. Det gick ganska bra, körde på motorväg, landsväg och lite annat, tills jag kom till en stor, väldigt trafikerad rondell.. Där alla körde lite hur som helst. Tyckte jag iallafall. Men tilll slut tog vi oss ur den, utan några bestående men... Men måste säga att det går bättre och bättre! Målet är ju självklart körkort, men har lite små mål också. Och nu känns körning i Göteborg inte så långt borta faktiskt. Lite värre blir det med korsvägen... Mardrömmskorsningen. Känns ganska långt borta.
Ska eventuellt ut med Elin och (förhoppningsvis) äta ben and jerrys snart, och då får ju självklart Nimbus följa med. Men just nu sitter jag och borde städa, men orkar inte. Redigerar bilder istället haha!
 
Ett litet experiment jag gjorde med påsktårtan... Vet inte riktigt vad jag tycker om bilden.
 
 
Fler bilder kommer upp sen när jag kommer hem.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0