Morgonpromenix

Skulle åkt och tränat på bk idag, men klantig som jag är så glömde jag kolla hemsidans kalender... Självklart var det ju tävling idag. Där agilityhindrena är. Typiskt...
Men jag var ju ändå där, och bussen gick inte förrän en timma. Såå, jag gick runt i skogen där en stund, och körde lite dog parkour. Sen fastnade vi. Alltså bokstavligt talat. Men det är en heeeelt annan historia... :)
Sedan träffade vi på några hästar i en hage påväg tillbaka, så vi stannade där och tränade lite rallylydnad och fritt följ. Hästarna var ett jättebra störningsmoment, för de kom alla tre väldigt nyfikna och stod och frustade vid staketet. Men Nimbus hade fokus på mig hela tiden, och även han frustade och hade sig haha! Vi var väl ute en och en halv timma.
Sedan kom vi hem, och sedan dess har vi inte gjort någonting speciellt. Tittat på film, käkat godis och lite så. Slappat. Ska snart börja på med akvariumen, så ja. Mer spännande liv än så har jag inte just nu.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0