När man har tråkigt och det regnar...

... får man göra någonting bra av regnet. Häromdagen hade jag väldigt, väldigt tråkigt. Så jag började damma rummet. Illa.
Iallafall så kom jag på att man kunde dra nytta av regnet, eftersom det blir sådant mjukt ljus när det är mulet. Och regn ger allt en speciell effekt. Så som det amatör-hobby-fotograf som jag är, tog jag ut lite prydnadshundar jag har och satte de på gräsmattan och i jordgubbslandet. Resultatet ses nedan! Blev lite.. Ja vad ska man säga. Roliga bilder.
Annars så är det lov nu! Jätteskönt, men känns lite tråkigt. Känns inte som om det finns någonting att göra. Eller jo, jag har i princip fullt upp hela lovet, men det känns ändå som det. Vet ej varför.
Har väl inte haft världens bästa dag idag, har mått apa och blivit arg för allt. Jag blev arg för att solen lös för mycket. Seriöst...
Så nu sitter jag och har blivit på lite bättre humör, och väntar på att syrran ska komma hem så vi får lite mat i oss. Blir pizza ikväll, längtar :3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0