Sjuk... Bläh

Okej. Nu är jag verkligen sjuk. Inte förkyld, utan en släng av magsjuka (tror det var endagsmagsjuka, för mår inte illa längre...) och 38 graders feber. Och är extreeeemt sällskapssjuk. Ska vara hemma imorgon från skolan, så vem som helst får gärna skriva till mig för jag kommer att ha så tråkigt. Hatar att vara sjuk.
Well, annars har det inte hänt så mycket. Har mest legat utslagen på soffan, och skakat. Som några kanske vet har jag kräkfobi, och kräkfobi+magsjuka=ingen bra kombo. Men den verkar över nu! Hoppas jag...
Åh, en glasmal dog idag :( så nu har jag bara en kvar, stackars liten... Och kakaduorna är inte bättre. Vet inte vad jag ska göra :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0