Snart tävling!!

Aaah, gick precis upp för mig att näst nästa helg är det agilitytävling!! Inoff. men ändå, det är skol-hund-SM. Jag ska tävla individuellt i agility, och göra teoriprovet för laget. Wish me luck...
Men ser tävlingen som en träningstävling, eftersom den är inoff. Skulle ju egentligen tävlat nästa helg off. men blev inte riktigt så då tävlingslicensen blev försenad. Men ändåååå, agilityyyy!
 
Gick ut i trädgården och fotade lite idag, experimenterade med macrofiltrena.
 
 
En maskros i närbild...

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0