Sommarshoppat!

Idag var jag och Sandra på sommarshopping... I 5 timmar... Jag är helt slut. Nog det längsta jag varit och shoppat och lyckats hålla humöret uppe någonsin. Men det var riktigt kul, och vi åt på någon grekisk resturang! Jättegott var det! Jag kom hem med ett linne från bling, och ett par byxor och en skjorta från New Yorker. Ganska bra för att vara jag tycker jag ändå!
Nu är äntligen våren här ooooooch.... Jag har fått mitt medlemskort!! Så nu kan jag verkligen bevisa att jag är medlem i shu, och jag får träna på shu:s "anläggningar" eller vad man ska kalla det, och jag är även medlem i Lerums bk, så nu jäklar ska det tränas!
Var första gången på Lbk förra helgen, med alla 3 hundar. Bernhard, Nimbus och Norton. Det första som hände när vi kom dit och började plocka fram hindrena var att någon kom gåendes emot oss. Tankarna gick och jag trodde vi skulle bli ivägskickade. Hon sa att hon satt i styrelsen, och frågade om vi tränade här regelbundet. "Nja, jag ska börja träna här nu, och jag är medlem men mitt medlemskort har inte kommit..." Varpå hon sa att det inte var alls det hon tänkte fråga om. Hon såg att vi skulle träna agility, och Lbk vill ha mer ungdomar som tränar just agility. Så de tänkte starta en typ "ungdomsklubb" för främst agility och rallylydnad av vad jag förstod. Och sedan frågade hon om min ålder, och då tänkte jag att hon ville säkert att jag skulle anmäla mig till kurserna som skulle hållas. Men där hade jag fel igen. Hon frågade nämligen om dom fixade en utbildning, om jag möjligtvis ville gå den och utbilda mig till agilityinstruktör för ungdomar!! Snacka om lycka! Hela den helgen bara flöt på, tror min lycka har vänt. Har inte vart såhär glad som jag varit denna helgen på vääääääldigt länge. Så sjukt underbart! Så nu får vi se, hon skulle ta upp det med styrelsen och sedan höra av sig till mig! 
Sedan har det hänt lite annat men det tar jag en annan gång.
Nu tänkte jag dra ut och åka lite longboard för första gången i år (har saknat min älskling), men vågar fortfarande inte åka utan hjälm... HAHA! Jag är töntig men stolt.
 
Nu är det våååååår.
 
Kläderna jag köpte
 
 
Detta linnet är typ turkost egentligen, inte vitt
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0