Vet inte vad jag ska säga...

... men nu tror jag verkligen att jag är påväg att bli frisk. Hoppas, håller tummarna!
Och ja, min "mancold" är nästan det enda jag har pratat om på bloggen de senaste dagarna. Varför? Jo, för jag har ingenting att göra och därmed ingenting att skriva om! Det är sååååå tråkigt att vara sjuk, speciellt när man börjar bli lite bättre. Då blir man så rastlös, men kan lixom inte göra någonting för måste ta dert lugnt så man inte blir sjuk igen... 
Aja, kan skriva om vad jag tänkte göra i helgen! Om det nu blir så (vilket jag tror) att jag går till skolan imorgon, ska jag hämta Nimbus på Onsdag eftermiddag. Sedan drar jag till djurmagazinet för inhandling av frysta mygglarver till de sjuka cikliderna. Hoppas på att dom blir friska och börjar äta snart, även fast det inte ser så lovande ut..
På Torsdag blir det en promenad i slottskogen med hundgänget, blir kul! Var länge sedan! Sedan tänkte jag släppa Nimbus i rastgården så att han får leka med lite hundar, då han tydligen inte kan vara lös just nu utan att få spatt och sticka... Dumma hormoner..
På Fredag ska jag förhoppningsvis träffa en kompis! Vi vet dock inte riktigt vad vi ska göra än... :p Och på kvällen blir det eventuellt kvällspromenad med Sandra och lånehunden Emma i vitsippedalen!
Lördag blir förmodligen en lugn dag, med promenader och trixträning. Och mys med hunden!
Söndagen tillbringas på Lerums bk en stund, det är ju tävling snart och vi är verkligen inte redo... Eller jo, om inte slalomet hade funnits på banan haha! Har knappt hunnit träna slalom någonting, så...
Det blir min helg haha! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0