Vill inte

Orkar inte med livet just nu. Har gått och blivit förskyld, fick dåligt på provet, datorn krånglar, mobilen krånglar och jag måste lämna in den på service igen, har 3 prov på raken imorgon (varav ett är np engelska), inlämningar, och blah. Var tvungen att skriva av mig någonstans, och facebook känns så öppet. Bara folk jag känner tittar på min blogg, så det gör ingenting lixom.
Sitter i skolan nu, och borde lyssna på läraren haha, men tappade orken för allting. Så lägger ut en liten bild istället...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0