Äntligen!

Imorse skulle jag lämna Nimbus och Norton på centralen, och det gick väl... Sådär. Först och främst hittade inte jossan busskortet, så jag fick åka ensam. Sedan kom tåget 2 minuter tidigt, och jag fick springa resten av vägen till tåget. Jag hann som tur är, då tåget faktiskt verkade vänta 2 minuter. Tack för det västtrafik.
Sedan flöt allt på som det skulle... Men det är tomt... Väldigt tomt...
Iaf när jag skulle tbx så sken solen sådär som den bara gör när det snart är vår, och det var så underbart! Gjorde hela min dag, det var så underbart! Jag hatar hösten och vintern, men när värmen är påväg tillbaka... Det är nog den bästa känslan någonsin. Längtar till sommaren <3
Har nyss tittat på Monsters University (haha), hade tråkigt och såg en reklam om den... Den är ju supersöt! Riktigt bra film en Söndag när man har tråkigt.
Skulle egentligen städat, men eftersom jag har ett så spännande och fartfyllt liv så orkade jag inte det. Såg på film och åt glass istället.
 
Lägger upp lite sommriga bilder...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0