Borås och Jensens

Ligger utmattad i sängen med datorn i knät, efter en förmiddag på borås badhus och en gooooo lunch på jensens i borås. Det var väldigt kul att komma iväg faktiskt! Var länge sedan jag badade i badhus, vet inte riktigt varför men ja... Lunchen däremot, är så sjukt gott där! Mums!
Ja kanske glömt att säga det men har sportlov nu. Har hållt igång nästan hela lovet, och imorn blir det att hitta på någonting med jossan och på kvällen gå på genrepet på melodifestivalen. Personligen tycker jag att det är roligare att gå på genrepet då allt inte är så sjukt seriöst, det är inte direktsänning och man får höra alla låtar före alla andra gör det :3 Vi har det som en tradition i familjen.
Haha det var det. Känner att jag blir bättre och bättre på att uppdatera va? :D Dåligt med nya bilder bara, är väl inte så jätte foto-motiverad när det är sånt här skitväder.
 
Dont know why.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0