Dörren lossnade!

 Hmm... Min lillasyrras kompisar är väl lite väl... Vilda? Jag vet inte riktigt vad dom gjorde idag, men helt plösligt ropade dom väldigt tveksamt på mig. Jag gick ner, och där stod dom och såg väldigt skyldiga ut med dörren som lossnat från ett gångjärn. Hur 17 lyckas man!?
Anyway, fick sluta tidigare idag. Igen. Asbra! Men fatta inte hur våran skola tänker, då vi inte har någonting som helst att göra på den sista lektionen på Tisdagar. Jag menar, vi har bara den läraren i praktiska saker (läs i djurhuset), och man kan inte vara 21 pers i ett litet hus som knappt ens räknas som ett hus, och som dessutom är fullt med djur. Så vi får väldigt ofta sluta tidigare! 
Imorn skippar vi näst sista lektionen och sista lektionen flyttas bak, så vi slutar typ 2 timmar tidigare. Då ska jag hänga med Sandra hem och hämta två glasmalar, dom är jättehäftiga! 
Ska strax stänga ner datorn och läsa lite körteori, dags att börja med det igen... Suck. Men men, det är för en bra sak.
 
Lägger in lite gamla bilder.

 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0