Förskyld... Synd om mig? Nja.

Har gått och blivit förskyld på äldre dar. Eller ja, igår. Tycker väldigt synd om mig, är nämligen aldrig sjuk/försskyld. Eller ja, typ en gång vartannat år. Osv.
Aja, var iaf och köpte lite khuliiålar idag och dom är så roliga! Inte för att dom visar sig så mycket i karet, men när dom väl visar sig så är det kul. Fick lite bra kort på dom, skarpa blev dom iaf. 
Hade svenskaprov idag, gick väl.. Sådär. Skulle egentligen haft det på Fredag, men läraren bestämde sig för att lägga provet idag. 
Håller på att fixa hane till marsvinshonan på skolan, så att vi kan utföra avelsplanering marsvin... Blir det en hona ur den kullen ska jag få ta hand om henne nämligen! :D Så taggad!
Saknar att ha hund... Idag på lektionen kom lärarens Terv (Belgisk Vallhund Tervueren för dom som inte vet) fram till mig på lektionen och buffade, la sig ner och ville bli kliad på magen haha. Och då upptäckte jag hur mycket jag saknar hund. Bläh.
 
En av 5 Khuliiålar som jag köpte idag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0