Har börjat med en ny fotogrej...

... som jag tyckte lät kul! En lista med 365 olika teman (ett tema för varje dag på året antar jag)! Jag kommer dock inte att ta det i ordning... Men får se hur det går, en kul grej kände jag :)
Denna helgen har jag sovit på hundpensionatet, då ägaren är bortrest. Och herre vad tomt det är när jag kommer hem! Inga hundar, vad ska jag göra nu när jag har tråkigt? Brukar träna hundarna, men nu har jag ingen att klickerträna!! Har nog hundabstinens skulle jag tro. Tur att jag ska till Sandra imorn, så jag får annat att tänka på. Eller ja, vi ska göra makeover i hennes akvarium... Igen... Men det blir kul! 
Om vi hinner ska vi även tona mitt hår haha, men blir mörkbrunt igen.
Well, ska se om jag kan få ordning på temafotona nu, tänkte skapa en egen flik till listan. Och teknisk som jag är *hosthost* så får jag se om jag lyckas... Hmm.
 
Gammal bild, asdålig kvalitet och allt men får leva med det sålänge.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0