Nu är grisarna 3!

Ni vet kanske att jag var lite hemlighetsfull i mitt förr förra inlägg? (eller kanske inte, skrev att det var en grej jag inte tänkte skriva här. Varför? Jo, för jag orkade inte, var för trött haha! Ibland asså...) Meeeen nu är jag pigg och orkar, sååååå.... Jag har fått hem en till gris! :D Fick hem henne förr förra veckan tror jag det var, iaf några dagar innan förra helgen haha. Eller något sånt, minns inte riktigt. Men hon är en crested black dalmation, med lite goldeninslag.. Jättecharmig! Efter många om och men fick hon namnet Nikita (nej, inte efter filmen. Har aldrig sett filmen) :) Har inga bra bilder, bara mobilbilder för hon är så himla skygg än så länge.. Men hon blir modigare och modigare för varje dag som går!
Såg också att jag fått mycket mer visningar på det inlägget haha, folk var väl nyfikna på vad jag har för mig i mitt hemlighetsfulla liv eller någonting haha...? Inte för att det var så intressant, sry att göra folk besvikna ;) Men jag är glad, för nu har jag tre brödlimpor med ben! Marsvin är beroendeframkallande...
 
Bild på fina Nikita, född 17/4 2014!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0