Väldigt bra helg!

Denna helgen har varit väldigt bra hittils och många saker har hänt. Vissa bättre än andra, och vissa saker tänkerjag inte skriva här.
I Torsdags hände det inte så mycket haha, för då var det skola. Igår träffade jag Adrian (tror inte jag nämnt honom på bloggen förrut? Eller? Guldfiskminne) och det var väldigt kul! :) Kom hem halv 1 på natten haha, eller ja till Lerum station. Och skulle ta bussen hem, men bussh*lvetet kom aldrig så fick gå hem... Klockan halv 1 på natten en Fredag i spöregn... Inte det roligaste jag gjort.
Idag har jag slappat, ska träffa Sandra vid halv 5. 
Och jag har hittat en HELVIT RÄKA!! Även kallad snowwhite, även det ett resultat av fina taiwan bee gener hos polkaräkorna... :) Måste skaffa nanokar snart så jag kan börja sortera :3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0