Vi är alla biprodukter.

Så lyder dagens rubrik till detta oerhört intressanta inlägg på min blogg, och det är inte mer än en sanning i livet och ett internt skämt. Ja. Jag är trött.
Iaf, har sommarlov nu! Har även sommarjobb till och från på djurmagazinet (eller nej alltså inte till och från utan oregelbundna tider typ), och nattsommarjobb en natt i månaden på nääs hundpensionat!
Well, annars har jag bara slappat, träffat kompisar och pojkvännen och ja, levt livet helt enkelt!
Nu har jag en stor, politisk världsfråga till er alla- har ni ätit fryst dumle?
Alltså, har ni inte det så måste ni verkligen göra det! Helt sjukt vad gott det är, wow alltså! Testa det!
Nu börjar jag bli trött, så ska sätta på filmen frozen och gå och lägga mig. Natti på er, ni som nu läser detta... Haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0