Aloha

Jag borde egentligen sova nu, men jag fick en "blogg-feeling" och kände för att uppdatera bloggen. Är astrött, och ska upp imorgon (nähä? jag ska upp tidigt... 10..), men som sagt. Vill inte gå och lägga mig än...
Så därför orkar jag inte riktigt lägga upp något vettigt på bloggen just nu. Förutom...
Imorgon ska jag tillbaka till eragons, och så ska svinen få sin sista behandling! Jag tror inte det var sellnic, då det inte verkade som om behandlingen hjälpte först... Men när jag tog upp henne nu verkade Mimmi mycket bättre där pälsen var "avskalad"! Så det kanske var början till Sellnic ändå... Men jag vet inte.
Sen ska jag faktiskt kolla om de har några honor för omplacering där... Just because I can... :3 
Så håll tummarna för att Mimmi ska bli frisk nu, från vad hon än har haft!
 
HAHA hittade den här bilden när jag bläddrade igenom bilderna... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0