Bästa känslan i världen

 
Idag upplevde jag den bästa känslan någonsin. Jag gick ur bussen, och började gå uppför backen hem till mig. Och när jag kom till talldungen (en dunge med tallar..), så luktade det sååååå gott! De hade precis klippt gräset, så det luktade nyklippt gräs. Solen började skina och värmde så underbart, och det hade precis regnat så det luktade sommarregn och ååååh vad underbart. En blandning mellan sol, nyklippt gräs och sommarregn är den mest underbara känslan i världen...
Ville bara dela med mig av det!
Hade förresten en jättekul dag igår! :) Om någon nu ville veta det. Haha. Och gjorde nyss världens godaste smoothie, helt sjukt god blev den! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0