Blått hår! Typ.

Japp, jag har gjort dip dye! Blått närmare bestämt. Tycker det blev ganska bra :) För att vara första och andra gången jag gjort detta så. Kanske inte jääääättejämnt, men det funkar! Blir dock ingen bild, då jag aldrig blir bra på bild haha...
Håller för tillfället på att plugga, strax klar dock. Sen ska jag titta på film, och sen lägga mig... Ska upp tidigt imorgon, som vanligt.
Fick helt idetorka nu, så har ingen aning om vad jag ska skriva. Dagen har varit ganska ointressant. Hade 3 timmars håltimma, sedan hade jag praktiskt prov på djurhälsan. Vi fick en hund var (typ) och så skulle vi göra allmän klinisk undersökning på den hunden, och sedan skriva om sjukdomen som hunden "hade" (dom hade gjort så det såg ut som om det var typ loppor osv), orsak, behandling och profylax. Sen skulle vi utvärdera oss själva, och sedan fick vi visa hur man medicinerar en hund och gå efter en behandlingslista (på ett gosedjur såklart, inte till en riktig hund).  Sen fick vi en bild med en sorts skada, så skulle vi berätta vad vi skulle göra om våran hund fick det här. Sen skulle vi visa fixeringsgrepp, lägga tassbandage på riktig hund och tryckförband på ett gosedjur. Jag hann med allt utom tryckförband och bandaget, så det tar jag nästa gång.
Jag hämtade Bernhard idag... Passar honom tills imorgon bitti...
Alltså jag har inte något intressant liv över huvud taget just nu, så lägger ut lite bilder istället. Enjoy. 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0