Hörlurar gillar inte mig!

Jag FATTAR INTE DETTA. Varenda jäkla hörlurar jag haft de senaste året, har gått sönder efter 1-3 månader. Och det är ALLTID samma problem, ena hörluren lägger av! Ett av de jag hade började iof ge stötar i öronen, men resten! Det är inte så att jag är oförsiktig, tvärtom, men ändå! Visst, kanske inte köper världens kvalitets hörlurar, men 200 spänn är ändå lite pengar! Detta förstör min dag, gaaaah kan inte leva utan musik! Men nej, alla hörlurar i världen har bestämt sig för att gå emot mig. Eller någonting i den stilen. Nu blir det att fråga syrran om jag får låna hennes "o-så-fina" cupcakes-hörlurar. Åhhhh.
 
En gammal bild på Zack bara för att jag saknar honom...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0