Nya fiskar! (och bilder från skol-SM)

Och jag som sa att jag aldrig skulle ha guppys mer... Välkommen hem mimna nya guppyhanar. Skulle bara svänga förbi djurmagazinet lite snabbt påvägen hem från gbg för mina maltabletter var slut, kom hem med maltabletter och de här fina hanarna. Blev helt kär!
Var skol-SM igår! Jag tävlade individuellt i agility, diskade i båda loppen. Hade dock inte förväntat mig annat, men ändå. Gick jättebra de första hindrena, sedan ropade de ut i högtalarna "vänta, vänta!" varpå jag självklart stannade. Nimbus blev förvirrad, och jag, men de sa ingenting så jag fortsatte. Men då var vi så förvirrade, så allt gick bara utför... Sedan sprang han av plan och satte sig för att bajsa. Härliga hund, han bajsade iaf inte på plan...
Nästa lopp diskade jag med mening för att jag visste att han inte skulle klara slalomet. Men sen när vi kom till däcket, slog han på något konstigt sätt i ryggen i ställningen, blev rädd och stack. Men men, det ska inte gå bra första gången och vi hade roligt!
Sedan gjorde jag teoriprovet för laget, och guess what? Jag fick bäst av alla som gjorde teoriprovet, wihoo! Det visar bara vilken hundnörd jag faktiskt är.
 
En upptaggad Shetland Sheepdog, precis innan start.
 
"Kom igen nu matte!"
 
Ett av våra ekipage!
 
Ett till av våra ekipage!
 
 
 
 
 
Ett till av våra ekipage!
 
 
 
 
Äntligen en hyfsad bra bild på mig med hund... Hyfsad... Dock ser jag ut som typ 15 haha.
 
 
 
Och guppysarna, bilderna gör de inte rättvisa...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0