Prov

Nu har jag haft prov.. Tror att det gick bra, men vet inte. Får se, peppar peppar.
Idag har mitt humör varit på topp. Solen skiner, jag har gått i skorts och linne hela dagen utan att frysa, tvärt om. Så sjukt skönt, sommaren är här! Äntligen! Känner på mig att detta kommer att bli en bra sommar. Gäller bara att hitta sommarjobb, men har ett på g och ett jag väntar svar från. Ska påminna dom idag eller imorgon...
På Måndag nästa vecka ska jag träffa Zack, och ha med honom till skolan för vi ska vandra runt delsjön! :D Lille Zackie, saknat honom såååå.
Sen ska vi på lägerskola, men det berättar jag mer om då.
P.s JAG FICK C PÅ NP ENGELSKA JAG TRODDE INTE JAG SKULLE KLARA DET OMGOMGOMG D.S
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0