Regn och talet 8

Vet inte riktigt hur den här dagen ska gå, sitter på bussen och försöker hålla tårarna inne. Idag är det den 8 maj, för 8 veckor sedan var det den 18 mars. Säger inte er någonting, men fär mig...
och det regnar. Eller nej, men är påväg och har regnat sedan... Igår? Himlen deppar med mig haha.
ska till tandläkaren idag, även det suger. det ligger nämligen i Alingsås, och jag måste gå förbi Platsen.
idag, för exakt ett år sedan, var sista dagen Nadja bodde hos oss, första dagen utan henne på 8 veckor. Exakt ett år sedan hon flyttade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0