Snart sommar!

Det är varmt, jag är på väldigt bra humör, och det är sol. Det är snart sommar! Och vad gör man då? Jo, man tar på sig skorts, linne, går ut i trädgården och hämtar gräs till svinen ooooch... Börjar städa rummet. Blöööööh
Sen får man inte glömma musik på högsta volym! :D
Det gick jättebra på eragons idag, och vi tror att det var Sellnic! :D (marsvinsskabb) Så Mimmi behöver inte opereras, då vi nästan har uteslutit äggstockscystor! När jag var där, fick jag även höra att Mimmis syster och ungar har gått bort.. Ungarna för en vecka sedan, och systern igår. Systern på operationsbordet, då hon skulle kastreras... Vila i frid <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0