Att förlora någon

Jag har tänkt väldigt mycket den senaste tiden, om hur lätt man kan förlora någon. Att det kan gå på en vecka, en dag, en timma... Bara man tar fel steg, kan man förlora någon på väldigt många sätt. 
Alla har nog förlorat någon älskad i sitt liv, på ett eller annat sätt. Eller förlorat någon över huvud taget, behöver inte vara någon älskad faktiskt. Det kan vara vem som helst. En väldigt avlägsen släkting, din bästa vän eller din hund. 
Att förlora någon behöver heller inte betyda att den försvinner från denna jord för alltid. Man kan förlora någon ur ens liv, tappa kontakten, eller slitas ifrån varandra p.g.a olika orsaker. Och veta att ni aldrig, någonsin kommer att träffa varandra igen. Finns många olika sätt att förlora någon.
Just nu sitter jag här och håller tummarna. Nimbus åkte in akut igen för att han bajsade rent blod. Fick dropp och spruta hos veterinären. Nu är det bara att vänta, och se. Feber har han dessutom. Och kennelhostan är kvar i kroppen med. Men han kommer att klara sig, det är jag säker på. Eller? Jo, klart att han klarar sig. Visst?
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0