Måste börja träna

Måste börja träna nu... Dock inte mig själv, utan hundarna. För att få upp tävlingsmotivationen har jag tänkt börja tävla i något som jag vet nimbus kommer tycka är kul och lätt, där han inte kommer kunna övertagga. Rallylydnad!
Tänkte börja träna igår... Men kunde inte, styrkan har inte kommit tillbaka så känns som om mima ben inte bär mig, än mindre orkar jag träna hund. Men det kommer väl... Dom är ju ändå mina lyckopiller, kan inte vänta mig att medicin börjar hjälpa med en gång. Älsklingar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0