Starkare.

"What doesn't kill you makes you stronger" sägs det. Stämmer det?
Då ska vi se. För 2-3 dagar sen försvann det jag kände var min värld. Sen ett halvår tillbaka har jag mått sådär... Tänker inte gå in djupare på det.
Nära släkting är sjuk.
Djur har dött och försvunnit.
Terapeuter har varit inblandade i mitt liv.
Ensamheten har varit ett faktum. Även den dagliga ångesten.
Men.
Idag upplevde jag någonting.
Jag kände styrka. 
Styrkan över att klara av detta själv. För titta! Jag lever. Och har lärt mig mycket. Speciellt om de omkring mig, och har upptäckt vilka de riktiga vännerna är. 
Jag tror på ödet.
Ska inte ropa hej än.
För detta är bara en tillfällig känsla, därför vill jag dokumentera mina tankar.
Så, stämmer den ursprungliga frågan?
Ja, utan tvekan.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

På min blogg kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv, kommer att lägga upp massor av bilder på allt mellan himmel och jord! Have fun :)

RSS 2.0